20 Ağu 2013

Çizgili Gömleğim :)

Herkese merhaba :)
Bu gömleğin kumaşını çok beğenerek almıştım.Hatta ne yapsam ne diksem karar veremedim uzun süre,o yüzden beklemişti beni baya bi :) Sonra hocamın da tavsiyesi üzerine gömlek diktim.İlk diktiğim gömlek kendisi,birde aramızda kalsın gömlek dikmek biraz sıkıcı ;)

çizgili bayan gömleği


çizgili bayan gömleği

nostaljik dikiş makinası
Bu da Babannemden yadigar dikiş makinası.Yaptırıp kullanasım var..Ben nostaljik şeyleri severim de :) Sizcede çok hoş durmuyor mu? 

14 yorum:

  1. Gömlek güzel gözüküyor:) ellerine sağlık. aynı makineden annemin var 3 kız kardeş annemin gözünün içine bakıyoruz hangimize verecek diye hala beklemedeyiz:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :)
    kıymetli oluyor tabi..kim dikiş biliyorsa o alsın ya :)

    YanıtlaSil
  3. Gömlek dikmek sıkıcı değil de fazla emek istiyor ben de üşeniyorum o yüzden. En güzeli bluzlar. Bu arada makine çok şık, kullanmasan bile dekor olarak güzel durur. Bizde de dedemin var ama bana kalmaz o :)

    YanıtlaSil
  4. Gömlek sever bir bayan olarak bayıldım :) ellerine sağlık ✿

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık tatlım sana katılıyorum gömlek dikmeyi hiiç sevmem :)
    ama çok güzel olmuş canımm,zahmete değer ;)

    YanıtlaSil
  6. Dikiş makinesi güzel. Neredeyse her evde görüyorum bunu :) Cahilliğimi mazur görün, bu dikiş makinesi ile overlock gibi kenar yapılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  7. Evet gerçekten çok emek istiyor.Gerçi diktikçe basitleşir oda. Normalde makina kapalı duruyor ama ben öyle bi açıp tozonu aldım fotoğraflarıma renk katsın istedim :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler :)
    est. maharetli anne,bu makina da overlok çekilmiyor malesef.Onun makinası ayrı oluyor..Ama şimdi bazı yeni makinalar da özel overlok ayağı oluyor onu takıp yapabiliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. Gömleğine ayrı bayıldım dikiş makinasına ayrı bayıldım :))gömleğin yakasıyla uğraşmak bana sıkıcı geliyor:))))

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler :)
    evet ya ön zor kısım yaka :)

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş cidden baya emek istiyor belli :)

    YanıtlaSil
  12. Singer makinelerde zikzak ile overlock tarzı kenar yapılabilirya o nedenle sordum. Cevap için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. rica ederim.bu makinalar da zikzak yapılıyor mu bilmiyorum bende..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...