16 Ağu 2013

Şal Bağlama

Hey merhabaa nasılsınız canlar? :)
Bugün sizlerle birbirine benzeyen iki farklı şal yapımını paylaşmak istiyorum. Eminim sizlerde benim gibi farklı şal yapımlarını merak ediyorsunuzdur. Böyle resimli anlatım bulduğum zaman mutlu oluyorum çünkü video yerine resim benim için daha anlaşılır oluyor. Bakalım beğenicekmisiniz :) Resimlere geçiyorumm

1. Burada örgü ip kullanılmış. Sizlerde ister böyle renkli ister tuttuğunuz takımın renklerinde örgü ip kullanabilirsiniz.




2. Burda ise boncuk kullanılmış. Şalınıza uygunluğuna göre beyaz inci de kullanılabilir :) Veyahut bir taçla süsleyebilirsiniz. Muhtemelen aklınıza değişik fikirler gelmeye başlamıştır bile :)

Haydi hanımlar şalları alıp ayna karşısına :))

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...